Monday, September 21, 2009

Kak Ita


Nama aku Hamid.Tapi orang panggil Amid je.Umur aku sekarang 25 tahun dan aku bekerja di ibu kota sebagai eksekutif pemasaran di salah sebuah syarikat swasta terkemuka.Aku nak ceritakan pengalaman pertama aku main dengan pompuan.Tapi peristiwa ni berlaku 3 tahun lepas masa aku masih lagi study di kolej swasta.

Aku kenal keluarga Kak Rozita atau lebih mesra dengan panggilan dengan Kak Ita pun sebab aku menyewa bilik rumahnya.Kak Ita ni umur baru 40 tahun.Dia ni surirumah sepenuh masa.Bertubuh gempal sedikit,berkulit cerah dan tinggi sederhana.Standard size la.Tang barang dia plak,boleh dikatakan agak besar jugak la.Punggung boleh tahan lebarnya.Suaminya pula bekerja sebagai driver lori.Aku panggil Abg. Zul je.Umur 45 tahun.Abg Zul ni jarang sangat ada kat rumah.Maklum la,driver lori.Dalam sebulan bleh bilang dengan jari je time dia ada kat rumah.Tu yang aku kurang kenal sangat dengan Abg Zul.

Rumah Kak Ita ni 2 tingkat yang telah diubahsuai.Aku ditempatkan di bilik atas manakala keluarga Kak Ita plak bahagian bawah.Tapi pintu keluar untuk aku dibuat khas di belakang agar tidak menganggu urusan aku hari-hari.Nak keluar malam senang la.Tak payah Kak Ita nak berjaga tunggu aku balik.Lagipun sewanya murah.Padanlah dengan keadaan rumah tu.Bukan buruk sangat tapi berpatutan.Bilik air pula satu.Jadi aku kena kongsi dengan famili Kak Ita la.

Anak-anak Kak Ita tak ramai.Cuma 3 orang je.Kecik-kecik lagi.Aku pun tak ingat berapa umur anak-anak dia.Memandangkan Abg Zul jarang ada kat rumah,aku la yang jadi harapan.Bermakna apa-apa urusan aku terlibat sama la walaupun hanya penyewa.Kira tolong-tolong Kak Ita la.Kerana itulah hubungan aku dengan Kak Ita bertambah rapat.Sekurang-kurangnya ada la tempat Kak Ita nak mengadu masalah.Tambahan lagi,rumah jiran-jiran agak jauh.Jadi Kak Ita jarang keluar rumah kecuali hal-hal yang perlu.Pasar pun aku yang pegi.Kak Ita hanya kirim duit je.Tapi OK jugak,dapat gak aku melantak free.

Memanglah pada mulanya,aku anggap Kak Ita sebagai kakak aku je.Tak lebih daripada tu.Anak-anak plak dia baik dengan aku.Ini membuatkan aku ada lesen besar untuk lepak tempat Kak Ita.Tapi segalanya berubah setelah aku secara tak sengaja mengintai Kak Ita tengah mandi.Time tu pukul 10.00 pagi.Aku turun untuk mandi tapi aku tengok ada orang dalam bilik air.Kebetulan pintu zink tu ada lubang tersembunyi.Apa lagi,skodeng la.

Terkejut beruk aku.Rupa-rupanya Kak Ita yang tengah mandi.Aku perhatikan setiap lekuk tubuh Kak Ita yang tanpa seurat benang pun.Walaupun agak gempal,tiada lebihan lemak yang menyakitkan mata.Teteknya yang besar,puting berwarna coklat bergoyang-goyang masa Kak Ita menyabun tubuhnya.Bulu-bulu pantatnya lebat dan kasar tumbuh rata di tundun.Tambahan kulit cerah Kak Ita menaikkan lagi nafsu aku.Aku sempat melihat tanda lahir pada punggung kiri dia.Bila hampir dia nak selesai,aku terus blah.Nak cover line beb…

Sejak daripada tu lah aku slalu terbayangkan tubuh Kak Ita.Lagipun agak susah nak tengok tubuh dia ni.Walaupun kat umah seksi tapi seksi camna sangat.Setakat nampak lurah dada dia biasa je.Asal time Kak Ita mandi je aku tak lepas peluang mengintai.Tapi kadang-kadang aku perasan gak kat lubang tu semacam je time aku mandi.Macam ada orang intai aku plak.Time aku berbogel,memang lama la lubang tu tertutup.Aku try mandi pakai sluar pendek.Skejap je lubang tu Gelap.Pastu cerah balik.Aku tak tau nak tuduh sesapa.Mungkin anak-anak dia tak pun Kak Ita sendiri.

Yang aku perasan,asal Abg Zul balik je,anak-anak dia mesti ditinggalkan bersama aku.Tidur dalam bilik aku la.Tengah malam tu,aku nekad nak skodeng diorang.Aku panjat kerusi dan amik port kat mana lubang sebesar mata terbuka kat dinding simen.Masa tu perasaan berdebar toksah cakap.Kalu kantoi gerenti maut terus aku.Namun aku gagahkan semangat.Nak tengok Kak Ita kena lanyak dengan laki dia.

Dalam keadaan samara-samar mata aku tepat memerhatikan diorang.Abg Zul tengah baring manakala Kak Ita tengah isap balaknya.Abg Zul terpejam rapat matanya melayan kesedapan mulut Kak Ita.Kemudian Kak Ita bangun dan terus memasukkan balak Zul Ke dalam pantat.Perlahan-lahan irama sorong tarik dialunkan dengan penuh romantik.Kepala aku bagai nak pecah menahan perasaan bergelora.Ye la,first time tengok live ni.Ada dalam sepuluh minit cenggitu,Abg Zul menukar posisi.Kak Ita duduk menonggeng manakala Abg Zul mula menghayun dari belakang.Tersengguk-sengguk Kak Ita menahan serangan Abg Zul.Erangan dan rintihan Kak Ita makin kuat.Selepas tu,aku dengar Abg Zul menjerit kecil sambil memegang erat pinggang Kak Ita.Huh,pancut dalam la tu.Naik lenguh aku berdiri.Aku duduk sekejap nak ilangkan lenguh.Tak lama kemudian aku dengar bunyi katil berkeriut diiringi dengan erangan bernafsu Kak Ita.

Aku bingkas bangun dan melihat Abg Zul kembali menghenjut Kak Ita.Dengan kedua-dua kaki Kak Ita dipaut ke dadanya,Abg Zul menghenjut dengan laju.Malam tu ada la 4 kali Kak Ita kena balun.Keesokkannya pula,ada dalam pukul 10.00 aku turun mandi.Anak-anak Kak Ita dah pegi sekolah semuanya.Telinga aku kembali menangkap satu suara yang macam pernah aku dengar semalam.Takkan dalam bilik air kot.Aku teringat lubang rahsia tu.Huh,rupa-rupanya Abg Zul tengah tibai Kak Ita.Abg Zul menyerang dari belakang manakala Kak Ita setia menahan dalam posisi berdiri dengan punggungnya dihala ke Ang Zul.

Kepala Kak Ita terangguk-angguk akibat serangan ganas Abg. Zul.Hem,mana taknya,dah lama tak rasa pantat.Mesti nak buat semahu-mahunya bila dah ada peluang.Bila Kak Ita menjerit kecil tanda dia merasai air gatal Abg Zul deras mengalir dalam pantatnya,aku lari ke bilik.Nak cover….Abis la aku,camna aku lepaskan nafsu aku plak?

Petang tu anak-anak Kak Ita dihantar ke rumah makciknya yang tak jauh dari ruamh diorang.Ada la dalam 2 kilometer.Hari ni Abg.Zul start keje balik setelah seminggu bercuti.Aku dengar suara keras Abg Zul memarahi Kak Ita.Rupa-rupanya diorang bertengkar pasal orang ketiga.AKu dengar satu-persatu intipati perbalahan.Laa….Kak Ita syak Abg Zul ada pompuan lain.Ceh,Kak Ita pun satu.Takkan tak puas lagi kot kena ari tu?Sampai kat bilik air lagi korang projek..Kesudahannya,aku dengar pinti depan dihempas kuat dan bunyi motor Abg Zul berderu keluar.Kak Ita menangis teresak-esak.

Lantas aku turun nak memujuk dia.Tak sampai ati plak aku…

“Apa hal kak?Apsal boleh jadi camni?Napa ABg Zul marah pada akak?”tanya aku.

“Eh,Amid.Takde apa-apalah.Benda kecil je.Tak la Amid risau ye,”balas Kak Ita.Dia cuba mengesat-ngesat airmatanya yang mengalir.

“Amid dah tau segalanya.Tak payah la akak nak sembunyikan lagi.Amid dah dengar satu persatu”,jelas aku lagi.Dia memandang aku dengan pandangan sayu.Aku duduk di sebelahnya.”Akak boleh ceritakan pada Amid.Kalu itu akak tak keberatan.Saya hanya ingin tolong akak.Daripada akak pendam macam tu lebih baik berbincang.Mana tau dapat penyelesaian.Boleh membuatkan akak lega sikit”,jelas aku lagi.Kak Ita menceritakan segala-galanya.Pasal Abg Zul ada pompuan lain la.Dia tahu sebab dia terjumpa gambar pompuan dalam dompetnya.Pompuan tu keje skali dengan Abg Zul.

“Terima kasih la Amid.Lega Sikit rasanya”,kata Kak Ita sambil tersenyum manis.AKu hanya membalas senyumannya tanpa berkata apa.Mata aku tak lepas-lepas memandang segenap bentuk tubuh Kak Ita.Dengan memakai kain batik dan berbaju T ketat menampakkan kemontokan teteknya.Mata aku tepat ke dadanya.Tanpa disedari Kak Ita yang di sebelah perasan dengan perbuatan aku.

“Hei,tengok apa tu?Nakal jugak Amid ni ye.”katanya sambil ketawa.”Ala,tengok je bukan luak pun akak ku sayang oiiii”,balas aku.”Haii,takkan pandang je?”kata Kak Ita sambil berlalu pergi ke dapur.Aku terkejut dengan soalannya.

“Apa maksud Kak Ita?”Tanyaku.”Dah lama akak perhatikan Amid.Asyik pandang dada akak je.Ada apa-apa yang tak kena ke dengan tubuh akak ni?Atau akak ni gemuk?”,tanyanya lagi.”Eh mana ada.Tubuh akak ni perfect la.Dengan dada menggunung dan punggung tegap serta bertanda di sebelah kiri……Belum sempat aku habis bercakap Kak Ita memotong percakapan aku.

“Ooo,ni mesti intai akak masa mandi ni.Kalau tak mana tahu akak ada tanda kat punggung kiri?”tanyanya dengan selamba.Aku tengok dia memang rileks je.Aku plak berdebar-debar dok tahan nafas.”Amid?Napa diam?Laa,akak tak marah la,”kata dia.

Tengah Kak Ita pusing belakang,aku memeluknya dari belakang.Balak aku mengeras di celah punggung Kak Ita.Sambil itu tangan aku memegang perutnya.Kak Ita tidak terkejut langsung.Dia hanya membiarkan saja perbuatanku.Melihatkan dia begitu aku makin berani.Dari perut perlahan ke buah dadanya.Masih lagi berbungkus.AKu ramas perlahan-lahan.Kak Ita tertunduk sambil memeganag tangan aku.

“Kak,dah lama saya inginkan daripada akak….boleh ke tak?bisik aku ke telinganya.”Kalau begitu,kita buat kat bilik Amid”,balas Kak Ita.Mak aih,senangnya.Memang la dia ni juga berhajat dengan aku.Tanpa membuang masa aku menarik Kak Ita ke bilik aku.Serentak dengan itu jugak la,mulut aku terus bercantum dengan mulut Kak Ita.Dalam keadaan tak sedar.aku melucutkan kain batik Kak Ita.Terserlahlah pantat tembam yang tidak bertutup.Rupanya dia ni tak pakai seluar dalam.Lepas aku lucutkan pula baju T nya.Tersembullah buah dada yang cukup besar bagi aku kerjakan.Lantas aku mencabut cangkuk coli dan terserlahlah segalanya.

Kak Ita membuka kain pelikatku dan memegang senjata keramatku.”Wah,besar juga Amid punya ye”,puji dia.Dia terus melutut dan perlahan-lahan mengulum balak aku.Sambil mengulum tangannya bermain-main dengan baltu balak aku.Dengan batu-batu sekali dijilatkan.Pastu disedut-sedutnya.Tergeliat aku menahan kegelian yang amat sangat. "Ohhhhhh emmmm" keluh Kak Ita sambil terus menghisap balak aku.Agak-agak tak tahan,aku menarik Kak Ita dan mendukungnya ke katil. Sampai tepi katil aku terus merebahkan badannya dan membaringkan.Kak Ita menelentang dengan kakinya terkangkang luas menanti aku.Lutunya diangkat sedikit. Aku terpegun sebentar. Walaupun dah umur 40, tubuh Kak Ita memang power. Buah dadanya yang besar sikit pun tak jatuh ke tepi walaupun menelentang. Tetap tegang ke atas. Cipap berwarna kelabu asap sikit……

Aku terus menggomoli Kak Ita.Aku menyembamkan muka aku ke dadanya. Aku terus mengulum puting Kak Ita dan meramas-ramas sebelah lagi. Sambil itu Kak Ita menggesel celah kangkangnya ke arah balakku.Aku terasa air lendir Kak Ita meleleh terkena pahaku. Mulutku terus mengulum puting buah dadanya sambil sebelah lagi tanganku meramas-ramas. ‘hiiisssssshhh sedapnya Mid, hisap lagi, hisap lama lama, sedapnya, hiiissssssssshhhhhhhh’. Kak Ita tak henti henti mengerang dan merintih. Kuat betul suaranya. Selepas itu aku tersebut bangun dan menyembamkan mukadi celah kelengkang Kak Ita.

“Amid, jilat pantat akak, tolonglah, akak betul betul gian ni, tolonglah”. Aku terus merapatkan mulutku ke pantat Kak Ita. Terasa air lendir meleleh di bibirku. Tak tahu aku nak cerita bagai mana rasa air lendir itu. Masin ada, pahit ada, pendek kata macam macam rasalah. Aku terus menjilat bibir pantat Kak Ita sambil tanganku meramas ramas kedua dua belah punggungnya. “aduuuhhhhh sedapnya, hiiissshhh haaaaaaaahhhhhh sedapnya, jilat lagi, lama lama, aduuhhhhhhh sedapnya Mid, hiiiiiiiii huuuuuuuuuuuu’ Kak Ita terus menerus mengerang dan merintih. Bila aku jelirkan lidahku ke dalam lubangn pantatya, terus Kak Ita membenamkan celah kangkangnya rapat ke mukaku. Hampir hampir lemas aku dibuatnya. “Amid, hisap kelentit akak, cepat cepat”. Aku terus merapatkan bibirku dan menghisap biji kelentitnya. ‘aduuuhhh wuuuuuu sedapnya, sedapnya hisap lagi, hisap lagi, huuuuuhh wwwwuuuuuuuu sedapnya” Kak Ita terus merintih dan mengerang tak henti henti. Punggungnya kejap tinggi kejap rendah. Aku terus memaut kemas punggung Kak Ita sambil mulut dan lidahku terus menerus menjilat buritnya.

“Banyak-nya air” komen aku.

“Dahlah tu masukkan cepat, akak dah tak tahan ni” pinta Kak Ita.Aku menyuakan balak aku ke cipap Kak Ita.Dengan perlahan-lahan balak aku tenggelam dalam cipap dia.Terasa begitu sendat sekali.Kehadiran balak aku disambut dengan kemutan-kemutan mesra cipap Kak Ita. “Kita buat betul-betul kali ni.."pesan Kak Ita.Aku hanya mengangguk perlahan. Dengan posisi aku yang berada di atas dia, maka aku yang menentukan rentak. Sekejap laju, sekejap perlahan.. Mata Kak Ita tertutup kuyu, mulutnya terbuka sambil mengeluarkan rengekan yang makin menaikkan nafsu berahi aku. Kedua-dua kakinya merangkul kemas pinggang aku. Macam tak bagi aku lepas je..Kedua-dua tangannya pula meramas buntut aku. Aku tak henti-henti mengulum lidah dan menjilat lehernya. Sebelah tangan aku meramas teteknya manakala sebelah lagi aku ampu ke katil untuk mengimbangkan badan aku.

“Uhhhh ahhhh ehhhhh”.Suara Kak Ita maskin kuat mengerang kesedapan.Aku meghayun dengan sorong tarik yang makin laju.Tenagan jantan aku perah sehabis-habisnya.Kak Ita hanya bertahan sedaya upaya dengan tenaga wanitanya. Bila aku mengangkat punggung, terdengar bunyi air berdecik dan bila punggung aku dihempapkan kembali, bunyi itu berulang kembali.Mulut Kak Ita tak henti henti merintih dan mengerang. “Amid ….. sedapnya, , hhhuuuuuuuuuhh hiiiisssssssshhh sedapnya, sedapnyaaaaaaa………”

Teteknya bergoyang-goyang setiap kali aku menghenjut pantatnya.Kemudian aku memaut kedua-dua belah kakinya hingga mencecah dada lalu menghentak dengan hentakan padu.”Hekkk,ahhhh”.Suara Kak Ita yang menrintih menyebabkan aku tak sabar nak pancut.Tangannya memegang kemas lengan yang bertongkat di kiri kanan tubuhnya. “uhh uhh uhhhh uhhh emmmm” Kak Ita mengerang diiringi oleh bunyi katil.

“Mid,laju sikit akak nak sampai”Kak Ita bersuara.Aku terus menghujani Kak Ita dengan hentakan padu dan laju.”Akak,kemut kuat sikit.Air dah nak keluar ni”.Aku bersuara dengan tersekat-sekat.Kemutan-kemutan padu Kak Ita membuatkan nafsu aku makin menggila.Aku terus menyorong dan menarik dengan laju, sambil itu Kak Ita terus mengangkat ngangkat punggungnya, kejap tinggi kejap rendah, seirama dengan sorong tarik balak aku.

“Arghhhhhhh..akakkkkkkkkkkkkk,”seraya dengan itu berdas-das air gatal aku pancutkan dalam lubang nikmat Kak Ita.”Middddddddd,uhhhhhhhhhhhhh” Kak Ita memelukku dengan erat.Balakku terasa hangat dengan air gatal Kak Ita.Aku terdampar lesu di atas tubuh Kak Itayang juga aku nampak seolah olah pengsan. Matanya pejam rapat, nafasnya aku rasa keluar masuk dengan cepat sekali.

Selepas kira-kira 15 minit, barulah kami dapat bersuara. “Amid, sedapnya akak dapat main dengan Amid, dah lama akak tak main macam ni, tau, sedapnya tak boleh nak dibayangkan, “kata Kak Ita. Aku hanya senyum sambil terus memeluknya dengan erat. Kak Ita membalas pelukkanku dan pipiku dicium bertubi tubi. ‘Terima kasih Mid kerana sudi puaskan nafsu akak, sayang Amid”.Kami berbual seketika.Aku dapat tahu walaupun Abg Zul tetap melanyak dia tetapi hanya waktu tertentu sahaja.Sedangkan Kak Ita hendak dilayan setiap waktu.Tambahan masa dia lepas datang haid,nafsu dia memang high.Namun begitu dia terpaksa pendam.Kuat jugaj nafsu dia ni.Dia juga mengaku yang dia yang mengintai aku masa mandi.Katanya teringin nak tengok balak aku.Bila tau aku jugak mengintai dia,terus dia pasang niat nak main dengan aku.Melihatkan aku hendak bangun, Kak Ita menarik tangan aku seraya berkata,

“Nantilah Mid, kita main sekali lagi”

Aku tersenyum dan terus baring semula. Aku baring dan Kak Ita meramas-ramas balak aku.Sekejap saja balak aku keras balik.Tanpa membuang masa,kami melakukan foreplay.Dengan posisi menonggeng,aku hayun dari belakang.Sama macam dengan Abg Zul cuma aku lebih ganas sikit.Selepas itu aku menukar posisi dengan Kak Ita berada di atas.Masa ni la Kak Ita menggunakan tenaga dalamnya untuk memuaskan kedua-dua belah pihak.Akhirnya aku pancut buat kali kedua dengan jayanya.Kami berehat seketika untuk mengembalikan tenaga.Selepas kami bertarung kembali.Kali ni kat bilik air.Aku nak try sebab aku tengok bukan main sedap lagi Abg Zul buat.Selesai kat bilik mandi,kami sambung balik kat bilik aku.Bermacam-macam posisi aku buat.

Malam hanya kedengaran suara Kak Ita mengerang kesedapan menahan kegagahan aku menyerang lubang nikmatnya.Malam tu aje dekat 5 atau 6 kali aku tibai Kak Ita.Akhirnya nak dekat subuh baru tidur.Sedap sungguh tidur dalam keadaan telanjang ni.Kami bangun hampir tengahari.Celik mata je,kote aku keras balik.Apa lagi,Kak Ita la jadi mangsanya.Pagi tu aku tibai 3 kali.Kak Ita tertidur kembali.Kami berehat hinggalah sampai ke malam.Dalam pukul 12.00 malam.aku tibai balik Kak Ita.Pukul 3.00 baru tidur.Kak Ita hairan dengan nafsu aku yang begitu membuak-buak.Memang aku akui,nafsu terus terbuka bila terpandang Kak Ita.Apa taknya,bangun je dari tidur dia terpaksa mengangkang untuk memberi laluan balak aku berayun dalam pantatnya.Pantat ketat,mana aku tak berselera.Selain itu,Kak Ita banyak mengajar teknik-teknik bersetubuh cara purba.Macam-macam skil la.Balak aku bukan main sedap lagi kena kemut dengan pantat dia.

Asal line clear je,katil bilik aku pasti bergoyang dengan pertarungan hebat kami berdua.Tak pun lepas anak-anak dia tidur,dia naik ke bilik aku.Tak pun aku datang ke bilik dia.Yang pasti pintunya tak berkunci. Memudahkan projek berjalan lancar.Hubungan kami berdua ditutup dengan rapat agar Abg Zul tidak tahu.Dengan Abg Zul dia layan seperti biasa.Dengan aku,luar biasa la.Kak Ita plak jenis sporting.Kalau dia rasa nak je,dia sound je.Pernah skali dia dia sound kat dapur,kat situ jugak aku balun.Tersengguk-sengguk kepalanya menahan asakan bertubi-tubi.Asal main je pancut dalam.Pada mulanya dia tak bagi sebab dia ni jenis subur.Patut la nafsu kuat.Aku pernah pancut luar tapi tak sedap.Lalu aku terus buat macam biasa.Dia tak kata apa-apa plak.

Aku bimbang jugak takut dia mengandung.Tapi dia kata tak pernah belaku perubahan macam dia mengandung dulu.Dia ambil jamu panaskan badan.Selepas tu dia tahu cara urut ari-ari bagi air jantan aku keluar balik daripada pantat dia.Benda ni berlarutan sehinggalah aku abis study.Sementara aku dapat keje aku masih lagi stay bilik tu.Setiap masa pantatnya bersedia menerima kehadiran balak aku dengan rela.Akhirnya aku ditawarkan pekerjaan di ibu kota.Sebelum berpisah aku sempat lagi tibai tubuh dia buat kali terakhir.Dekat sehari aku tak keluar bilik dengan dia.Selepas itu aku masih berhubungan walaupun jauh.Sekali-sekala aku datang melawat dia bila.Bergegar balik la katil dia.

Sekarang yang aku dapat tahu Kak Ita dah ada orang baru pengganti aku.Budak bilik bekas aku duduk dulu.Tu pun anak kecil slalu bagitau aku yang dia dengar suara mak dia menjeri bila budak tu masuk bilik mak dia.Hmm..lantak kau la Kak Ita……janji jangan kantoi dengan suami kau sudah.Berita terbaru aku dengar Kak Ita dah mengandung anak yang ke-4.Tak tau la hasil benih sapa.Aku memang tak la.Aku syak budak tu la.Apa nak buat,nasib kau Kak Ita.Begitu la ceritanya……………

No comments:

Post a Comment